Обмін та повернення
Який товар можна повернути
Товар належної якості, придбаний на SOCCERO, можна повернути протягом 14-ти календарних днів, не рахуючи дня отримання.
Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.
Товар неналежної якості, придбаний на SOCCERO, можна повернути протягом його гарантійного строку, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця товару.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:
- натільна білизна;
- гетри, шкарпетки;
- рукавички;
- товари в аерозольній упаковці;
- форми, пошиті під індивідуальні параметри і товари з нанесенням Ваших персональних даних.
Порядок повернення
Для повернення товарів необхідно надати разом з товаром чек та заповнений бланк заяви на повернення коштів, вказавши причину повернення та недоліки товару (у разі повернення неякісного товару).
Способи повернення товару
Ви можете повернути товар службою доставки Нова Пошта (доставку оплачує відправник згідно з тарифами служби доставки).
Зверніть увагу! Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість в розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеної в товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачене в межах суми вказаної вами оголошеної вартості.
Важливо! Якщо ви відправите посилку з поверненням товару на умовах оплати одержувачем ("накладений платіж" тощо), продавець не зможе її отримати, і товар повернеться вам, а кошти за товар не повернуться.
У разі обміну/повернення товару належної якості через невідповідність розміру, вартість доставки замовлення оплачується покупцем. Якщо повернення товару здійснюється неналежної якості, вартість доставки буде відшкодована магазином разом з вартістю товару.
Товар, придбаний в одному з наших шоурумів Ви можете самостійно повернути в робочий час. З собою обов'язково мати товарний чек!
Повернення коштів за товар
Кошти за повернутий товар повертаються на банківську картку, вказану у заяві.
Важливо! Кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару.
Продавець та Адміністратор не несуть відповідальності за затримку надходження коштів, зняття комісії чи інші наслідки обробки банком платежу на таку карту.
Термін виплати коштів за повернутий товар
Кошти повертаються протягом 1-3 днів з моменту отримання товару продавцем.
Строк повернення коштів продовжується на час врегулювання наступних питань:
- якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи;
- якщо вказані вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);
- якщо товар було втрачено/пошкоджено службою доставки.